Event Managers

De Event Managers (EM’ers) helpen het KEI-bestuur vanaf mei met hun werk. Als Groningen al weken rustig is, zijn het Dagelijks Bestuur en de zeven Event Managers op het hoogtepunt van hun drukte. 

Voor de KEI-week ondersteunen de zeven Event Managers het Dagelijks Bestuur bij organisatorische taken zoals acquisitie, het organiseren van evenementen en de promotie van de KEI-week. In de KEI-week zelf krijgen de EM’ers de coördinatie over verschillende evenementen op zich. Zij sturen ook de Event-crew aan en hebben dus in feite de leiding over de evenementen die in de KEI-week georganiseerd worden. Kortom: de Event Managers zijn de krachten van de KEI-week!

De Event Managers van 2016 zijn:

Marloes Bruin
Laura Kursten
Lodewijk Portielje
Tosca Vennemann
Esther de Boer
Peter Jan Veneboer
Marieke Zwaan

Ben je geïnteresseerd in het worden van Event Manager in 2017? Je kan voor het informatiepakket mailen naar wervingenpromotie@keiweek.nl.

KEI-week

Installeer onze app!