Event Manager
De Event Managers (EM’ers) helpen het KEI-bestuur vanaf maart mee met de organisatie van de KEI-week. In de eerste maanden zijn de acht Event Managers met name bezig met inlezen in hun functie en Stichting KEI. Ook staan er in deze maand veel sociale activiteiten gepland en organiseert het Dagelijks Bestuur een weekend weg met elkaar om elkaar beter te leren kennen. Vanaf juni zijn de Event Managers drie halve dagen per week bezig met het organiseren van de KEI-week. Hierbij kan gedacht worden aan het zoeken van sprekers, het maken van een programmaboekje en het indelen van een evenemententerrein. Naast deze taken ondersteunen de Event Managers het Dagelijks Bestuur waar nodig, bijvoorbeeld met de acquisitie en met promotie.
Vanaf juli is het hoogtepunt voor de Event Managers. Ook zij zitten dan fulltime op kantoor tot aan de KEI-week. Zij krijgen vanaf dan ook een eigen kantoor waar ze gezamenlijk met het Dagelijks Bestuur kunnen werken aan de grootste introductieweek van Europa! Als Groningen al weken rustig is, zitten de acht Event Managers en het Dagelijks Bestuur op het hoogtepunt van hun drukte. Tijdens de KEI-week hebben de Event Managers zo’n 4 evenementen waar ze verantwoordelijk voor zijn en daarnaast sturen zij de EVENT-crew aan. Dit zijn de vrijwilligers die meehelpen voor, tijdens en na een evenement. Kortom: de Event Managers zijn de krachten van de KEI-week!
De sollicitatiedeadline is gesloten.