Event Managers

De Event Manager (EM’ers) helpen het KEI-bestuur vanaf mei mee met de organisatie van de KEI-week. In de eerste maand zijn de Event Managers met name bezig met het ondersteunen van de Directeur Acquisitie. Ook staan er in deze maand veel sociale activiteiten gepland die met name in de avonduren zijn ingepland. Daarnaast is er een weekend weg om elkaar en het Dagelijks Bestuur beter te leren kennen. Vanaf juni zijn de Event Managers drie halve dagen per week bezig met het organiseren. Hierbij kan gedacht worden aan het zoeken van sprekers, maken van een programmaboekje en het indelen van een evenemententerrein. Vanaf juli is het hoogtepunt voor de Event Managers. Ook zij zitten dan fulltime op kantoor tot aan de KEI-week. Zij krijgen vanaf dan ook een eigen kantoor waar ze gezamenlijk met het Dagelijks Bestuur kunnen werken aan de grootste introductieweek van Nederland! Als Groningen al weken rustig is zitten de zeven Event Managers en het Dagelijks Bestuur op het hoogtepunt van hun drukte. Tijdens de KEI-week hebben de Event Managers een aantal evenementen waar ze verantwoordelijk voor zijn en daarnaast sturen zij de EVENT-crew aan. Dit zijn de vrijwilligers die meehelpen voor, tijdens en na een evenement. Benieuwd naar de ervaringen? Lees dan hier één van onze blogs

Kortom: de Event Managers zijn de krachten van de KEI-week!

De Event Managers van 2017 zijn: 

Talitha la Macchia
Heleen Laarhoven
Christiaan Koopman
Leonieke Batenburg
Marten Duit
Remmie Palland
Judith Gerringa

Ben je geïnteresseerd in het worden van Event Manager in 2018? Je kan het informatiepakket aanvragen door te mailen naar wervingenpromotie@keiweek.nl.

 

KEI-week

Installeer onze app!