Event Managers

De Event Manager (EM’ers) helpen het KEI-bestuur vanaf mei mee met de organisatie van de KEI-week. In de eerste maand zijn de Event Managers met name bezig met het ondersteunen van de Directeur Acquisitie. Daarnaast staan er in deze maand ook veel sociale activiteiten gepland die met name in de avonduren zijn ingepland, ook is er een weekend weg om elkaar en het Dagelijks Bestuur beter te leren kennen. Vanaf juni zijn de Event Managers drie halve dagen per week bezig met het organiseren, hierbij kan gedacht worden aan het zoeken van sprekers, maken van een programmaboekje en het indelen van een evenemententerrein. Vanaf juli is het hoogtepunt voor de Event Managers, dan zitten zij namelijk fulltime op kantoor tot aan de KEI-week. Zij krijgen vanaf dan ook een eigen kantoor waar ze gezamenlijk met het Dagelijks Bestuur kunnen werken aan de grootste introductieweek van Nederland. Als Groningen al weken rustig is, zijn de zeven Event Managers en het Dagelijks Bestuur op het hoogtepunt van hun drukte. Tijdens de KEI-week hebben de Event Managers een aantal evenementen waar ze verantwoordelijk voor zijn, daarnaast sturen zij de EVENT-crew aan. Dit zijn de vrijwilligers die meehelpen voor, tijdens en na een evenement. Benieuwd naar de ervaringen? Lees dan hier één van onze blogs

Kortom: de Event Managers zijn de krachten van de KEI-week!

De Event Managers van 2017 zijn: 

Marten Duit
Leonieke Batenburg
Remmie Palland
Judith Gerringa
Christiaan Koopman
Heleen Laarhoven
Talitha la Macchia

Ben je geïnteresseerd in het worden van Event Manager in 2018? Je kan voor het informatiepakket mailen naar wervingenpromotie@keiweek.nl.

 

KEI-week

Installeer onze app!